Mide bulantı hapı alıyorum geceleri 2 tane bazen 1 e ındırıyorum hekımım kendını dene azalt kullanma bu ara dedi bende bugün aldım 11.30 da ve Çıkardım ılacı gunduzlerı olurdu sımdı gecelerı olmaya başladı belim ağrıyor sonrasında başlarda kustugumda kanamam oluyordu şimdi olmadı korkuyorum ama bebeğim hareket ediyor hissediyorum