Merhaba kızlar doğumuma çok az kaldı artık normalde yarın sezeryan olucaktım ama oğlum su çiçeği oldu diye salıya erteledim şu an rahatım ama Salı gününü düşündükçe heyecan ve korku geliyo bide 2. Sezeryan ilki zor bi tecrübeydi insallah bu güzel geçer rabbim hepimizin yardımcısı olsun ❤️