Seda_Karakus Kızlar merhaba ayağımda kaşıntı ve yara vardı sarı kantoron yağı sürdüm nete baktım smdi hamileler kullanılmasın diyor. Kafam karıstı. Siz kullandınız mı? Kullanılmaması mı gerekiyor??
minimix Seda_Karakus ben çatlaklar için hatta bebek doğunca pişik için kullananları duymuştum ben de merak ettim bekleyim burda
Kediannesi1 Seda_Karakus benim doktorum izin verdi çatlaklara özellikle kullandım hatta baya kullandım günde 2-3 kere sürüyordum