Seremoniii Bugün 8+5 im 7+4 te kalp atışı duyulmadı. Yarın tekrar gideceğim. Endişeliyim. Benim gibi 7 de duymayıp 8 de duyan var mı?
Lalemmm12 Seremoniii ben 6 haftalık kese gördüm 9+4 te kalbini duydum en geç 9 ve 10 haftada duyulur 😊
Melisa_mrt5 Seremoniii Bende bebeği de görmedim kalbini de duymadım canım şuan 7+ 5 bende ama çok kötü piskoloji mecbur bekliycez
Yelizhas Seremoniii merhaba bende bugün doktora gittim kalbini duymaya duymadı bebek aşağıda dedi bir sürü olumsuz şeyler söyledi. İçime sinmedi arkadaşımın doktoruna gittim alttan baktı kalbini duydu.