Kızlar o kadar çektim ki geçmek bişmiyordu mikrop türü yerleşmişti antibiyotikler kullandım deli gibi atlatmıştım şuan tekrarladı ve çok çok kötü sancılar yapıyor inanın yaşayanlar doğum sancısından kötü diyor 🥺 37. Haftaya girdim acaba geçmezse normal doğumda bi sıkıntı oluyormu bilginiz varmı