Hanımlar gebelik olma ihtimali yok ama aramızda böyle birşey yaşayan var mı diye soruyorum normlde adetime 1 hfta vardı ama bugün bel ağrısıyla başladı bı baktım kanama var sadece belimde ağrı gebelik olma ihtimalini yok ben bundan 4 ay önce kürtaj oldum kürtajdan sonra adetim hep gecirki çok fazla bu sefer aksine erken oldu birde benden ne bilim kan pıhtısı değil küçücük bir şeydi anlamdm çok küçük birşey ne olabilir ki gebelik değildir değil mi hanımlar