Meringo benım 41.haftada artık günüm dolunca suni sancı ile dogum başlatıldı. 19 saat hiç bir acı sancı hissetmedim ben 🙄 19 saat sonunda 4 cm acıklık olmus dediler sancı nın seviyesini yükselttiler. Sonra 3 saat sancı cektim 10 cm ile 2.ıkınmada dogurdum 🤭
Bence her bünyede farklı oluyor.
Şimdi 2.ye hamileyim 39+5 yine aynı olacak sanırım