Gulguzeli11 MelodyFairy az önce tekrar yaptım farklı bir markadan dikkatli bakınca görünen çok hayali biz çizgi çıktı ama fotoğrafta görünmüyor çekince,11. gün tekrar yapıcam
Gulguzeli11 MelodyFairy bu üsttekinde görünüyor zar zor, uzaktan bakınca daha belli bir de 10 dk da çıktı ama alttaki farklı marka onda çıkmadı
Gulguzeli11 Gulguzeli11 pek de umutlanmak istemiyorum net olmayınca, o yüzden iki gün sonra tekrar yapıcam
Hulo2105 MelodyFairy benimde bat12 göğüslerim aşırı acıyor uçları dik ve koyulaştı akıntım da çok gecikirsem yapıcam hemen testiii❤️
YesimAykut Gulguzeli11 benimde negatif, saat 3 te randevum var kan vercem ama umutlu değilim hep negatif, bir dahaki aya kaldı sanırım benimde 😔😐