Gamze_yildirim Kızlar 2. Gebeliğim bel ağrım normal de yani her haraketi kasığımda hissediyorum ayın 13 ünde kontrolüm var doktorla konusucam normal mi bu bazen nefesim kesiliyor kipirdayamiyorum yerimden ağrıdan sizlerin nasıl geçiyor