sevgul43_ Kızlar, böyle bir yere uzanmak falan gebelikte iyi olmaz diyorlar. Ben mutfak dolabına bayağı uzanarak yerleştirdim.ki boyumdan dolayi uzanmak zorunda kaliyorum 4.aydayim risk görünmüyor gebeliğimde ama içim de rahat değil. Bir sknti olur mu sizce
minimix sevgul43_ uzanmak ilk aylarda düşüğe son aylara doğru kordon dolanmasına sebep olabiliyormuş dikkatli olmakta fayda var
likesah sevgul43_ riskli gebeliginiz yoksa sıkıntı olmaz.Uzanmayla egilmeyle cocuk dusecek olsa kurtaj diye bir operasyona hic ihtiyac olmazdi diyordu bir doktor bence cok hakli ve mantikli bir yorum.
Gamzecanpolat sevgul43_ Dikkat etmek lazım bende makineyi dizerken uzanıyorum mecburen ama eşim varken ona yaptırıyorum
ececan2006 sevgul43_ korkma hic ne kadinlar var ne isler yapiyorlar, ben ilk gebeligimde cok korkmustum 9 ay is yapmadim dogru duzgun simdi 2. Gebeligim herseyi yapiyorum , cok sukur 24. Haftaya girdik hersey yolunda 🙏🏻🧿 abartmadan rahat olmak lazim kotuyu cagirmayalim 😊
Gamzecanpolat sevgul43_ Çok sakınmıyorum çok ta pimpiriklenmiyorum ya ben rahatım yoksa 9 ay geçmez Allaha emanet evlatlarımız tabi tedbir bizden tevekkül Allahtan 😇
susaMom_ sevgul43_ Bende ara sira uzanıyorum ama zorlamıyorum kendimi bence kendinizi zorlamadikca bir şey olmaz dikkatli olun parmak uçlarınızda duracak kadar uzanmayın