Kızlar 25+2 yiz normalde bebeğimin hareketlerini gün içinde uzanırken dinlenirken çok sık hissederdim özellikle akşam yattığımda çok aktif bir şekilde vururdu karnıma ama iki gündür hareketlerinde azalma fark ettim akşamları hiç hissetmiyorum bile diyebilirim gün içinde de çok az hissediyorum normal mi acaba ?