Buseirgit
İlk gebeliğimde arkadaşımın tavsiyesi ile gittim ben memnun kalmadım herşey güzel ilerlerse doktordan iyisi yok ama ters bişey oldumu resmen sizi suçluyor. Bebeğim için ilk randevuda kalbi atıyor demişti ki bizde heyecandan videoya felan almıştık sonra alttan muayne etti ( ben istememe rağmen ) sonra kalbi atmıyor ben size kalbi atıyor demedim dedi. Sonra bana kan sulandırıcı verip inşallah kalbi atar demeye başladı ( meğer düşük yapmam için verilmiş o ilaç) ben o hocayı tavsiye etmiyorum hakkımıda helal etmiyorum. Arkadaşımada bebeğin kordonu kısa diyip son anda sezeryana zorla aldı. Arkadaşım baştan beri bu hocaya gidiyordu ve öyle birşey hiç denmemişti