Bana da sağlık ocağı dün söyledi, 19. Haftalık olunca tetanoz aşısı yapılacak bir kaç hafta sonra da 2. Dozu diye… Bende baya korkuyorum aşıdan çünkü küçüklüğümden gelen iğne korkusu ve canımın çok yanması korkusu var ama tetanoz aşısı hem bana ve özellikle de bebeğim için çok faydalı olacağı için bende yaptıracağım.
Tabii herkesin kendi karar vermesi gerekiyor aşı olup olmayacağını ama sadece ağrısından korkuyorsun diye kendini de yavrunu da tehlikeye atma güzel anne ❤️
Güzel günler geçirirsin inşallah 🌺