Kızlar ikinci üçüncü gebelikler gününü geçmez erken gelir kolay olur derler bu doğru mu sizce ilk kızım 41+1 de doğdu bu hamileliğim de 41 leri görmek istemiyorum açıkçası 38 39 en geç 40 gibi gelse cpk iyi olur 😂😂🤩
25+4 haftaligiz😊🤲sağlıkla gelsinler