Benim belirtim yok gibi bir şeydi yani normal adet belirtisi gibiydi her şey. Göğüslerim bir tık fazla ağrıyordu ve sıcak basması oldu ara ara ama öyle beni şüphelendirecek boyutta değildi ve ben hiç gebeliğe yormadım. Zaten çok uzun süredir istediğim için bir umut ve birazda hisle adet günü test yaptım ve pozitif 😍