Merhaba sevgili anne adayları 31+6 da doktora gittim bebeğimin kilosu 1700 çıktı doktorum gerileme olduğunu karın çevresininde 11 gün küçük çıktığını bunun için de erken doğum olabileceğini ve bebeğin kilosunun en fazla 2400 olabileceğini söyledi aynı durumda olanlar var mı?