teacher-mom21 Daha bebeğim doğmadı severmi bilemiyorum fakat ben çok beğendim. İç genişliği ideal. Küçücük değil. Battaniye vs ile kolayca desteklenebilir. Hız ayarları güzel bazı ürünler için çok hızlı sallanıyor ya da çok yavaş, varla yok arası gibi yorumlar vardı. Sonuçta yeni doğan bebek için sallanma ayarı o yüzden bence ideal. Taşıma kapasitesi zaten hepsinde hemen hemen aynı ama sağlam duruyor o yüzden beklentimi karşıladı.