Kbraa12 Kızlar sezaryen ile doğum yapalı 4 gün oldu .Sol kaburgam da aşırı bir ağrı var.Normal mi, aranızda yaşayan oldu mu nasil geçirdiniz .Yatakta dönerken çok zorlanıyorum
ececan2006 Kbraa12 ben yasadim sevimsiz birsey nefes alirken bile batiyordu, kendiliginden gecti 7. Gun civari