Edaa1334 Merhabalar kızlar,27+5 haftalığız soğuk algınlığı geçiriyorum halsizim bebeğimin hareketini çok az hissettim normalmidir sizce?
aylin_23 Edaa1334 bende burda kalayım ya bir kaç gün öncesine kadar hareketleri daha güzeldi durmuyordu hiç grip olduğumdan beri bazen anlamıyorum bile hareket edip etmedigini
Edaa1334 aylin_23 aynen daha önce özellikle geceleri kıpır kıpırdı dışardan bile belli oluyordu şimdi dürtüyorum falan tık yok