Cansel44 Daha çok yeni hamıleyım 1 aylık nerdeyse kasık ağrılarım bel ağrım çok normal mi acaba korkuyorum
Rumeysa-Tok Cansel44 bi doktora git istersen yada yat uzan ayakta durma fazla belki geçer bende 2 defa düşük yaptım aslında düşmedi kalpleri durdu karnımda acil kürtaja alındım şimdi yine hamileyim 25 hafta 6 günlük benimde ağrılarım oldu haylanda oluyor ama çok şiddetli bir ağrıysa doktora git bi
1fatma_nurr Rumeysa-Tok xnm nasil ilerliyor benimde 2 düşüğüm var kalp durmasi erken haftalarda şuan 8 haftagm ama korkuyorum iğne ve corasprin kulaniyorum
Bilinmiyor-1234 Bende marta düşük yaptım şaunda hamileyim benimde karnımın alt bolgesi kalçam belimde hep ağrı var ve sürekli akrif ağrıyor sadece sabah uyanınca olmuyor belli bir süre sonra gene başlıyor sanki bebek çok aşşağıdaymış gibi hissediyorum
Rumeysa-Tok 1fatma_nurr ben pregestan kullandım 3 ay kan uyuşmazligi var eşimle iğne fln vuruldum hep dinlendim ayakta çok fazla durmadım yasak zaten elimden geldiği kadar dikkat ettim bir tane oğlum var o yüzden sürekli yatamadım ama çok fazlada kendimi. Yormadim ev işi fln da yapmadım yani öyle ama dediğim gibi çok aşırı şiddetli olursa git doktora ilaçlarını hiç ihmal etme