YigitPoyrazMomm Suyum geldi şüphesiyle doktorum baktı spekülümle enfeksiyonmuş , sürekli bakılmıyor zaten berbat bişey sevmiyorum ağrı sızı olmuyor ama yine de iğreniyor insan ne bileyim 🫠şuan 33+5 im elle muayene hiç yapılmadı son haftalarda açıklık kontrolü, çatı kontrolü için vs bakılıyor