Ajda9000 Merhaba kızlar bugün kontrolüm vardı.Benim miniğim 882 Gr 24+5günlük gebeyim. Doktor biraz buyuk dedi ve gelen hafta şeker testi yapmami istedi.Sizim bebisler kac kilo?
S7u8e6m7 Ajda9000 ben 22 . Haftada gitmiştim bebek 500 gramdı şimdi 24 haftalık haftaya gideceğim hiç bişey dememişti doktor iyi demişti
Muallaase Ajda9000 24+1 de gitim 803 gram dedi üst sınır ama güzel gelişimi dedi seker testini banda sordu yaptirmadim bende bu hafta yaptirim galiba 25+1 şuan
Ajda9000 karaguzelirem_ Yani bebeyin kilosu normal mi ? Doktor biraz korkuttu beni buyuk falam diye ,seker testi istedi 😒
karaguzelirem_ Ajda9000 hayır bence gayet normal , sizde muhtemelen gebelik şekerinden şüphelendiği için istemiştir
Rabiasanx Bende 23 hafta 4 günlükken gittim kilosu 638 gram dedi bakalım yarın gidicem kilosu ne kadar oldu
Uslugelin Şuan 23 haftalığım 10 gün önden gidiyor dedi doktor kilosu 610 gram dedi benden de şeker yüklemesi istedi