Merhaba, 12 haftalık hamileyim. Bugün doktora gittim. Bebeğin kalbi, beyin gelişimi, vücut gelişimi, burun kemiği vs her şey çok normal diyip en sonunda ense kalınlığı tam 2.90 mm sınırda dedi riskli gruptasın down sendromu riski var. direk üçlü test yaptıralım dedi. 26 yaşındayım ilk gebeliğim ailede herhangi bir problem hiç yok. Böyle diyip sağlıklı doğum yapanlarınız var mı?