Yagmur75 Kızlar karnıma 2 gündür gaz sancısı gibi sancılar giriyor ve aniden oluyor bu yoksa yalancı sancılar mı acaba ya sizde yaşıyor musunuz 🥹🫠
Beceriklianne Yagmur75 bende bugün gittim Dr sancı cıktı ama ben hissetmiyorum. Bebek eger kendini kasıyor bir yere toplanıyordu sancı dedi Dr . Kasılıyor mu bebek onu takip et bizde 35 haftalık olduk ama dogmaları için erken azıcık daha dursunlar
birkucukumut0811_ Yagmur75 Benimde gaz sancısı gibi değilde adet ağrısı gibi kasıklarımda oluyo 34 hafta benimde yalancı sancılar dio herkes
Kbrnrkl Yagmur75 bende. 👶🏻🤗 sıcak su torbasına kaynar suyu koy ayaklarının altına beline koy rahatlatıyor sıcak su