Zeynepklc42 Aşılama yaptırdım 14 gün oldu kahverengi leke geldi test verdim 0.86 çıktı ama hiçbir şekilde kanamam yok ne yapmam gerekiyor yardımcı olabilir misiniz adetime daha 9 gün var günü gününe gelir
Mine38 Zeynepklc42 Zeynepklc42 benim Dr 15.gun test yap dedi .sizin aşılamayı kaçıncı gün yaptılar erken mi oldu benim 14.günde yaptılar .mikroçip mi yaptırmıştınız
tatlibebegim_ Zeynepklc42 ilk aşılamamda 10.gün negatif olmasına rağmen 18.günü bi tane söktürücü içerek adet olmuştum
Zeynepklc42 Mine38 evet mikroçip yapıldı 14 gün oldu 15. Gün yani yarın kan verecektim leke gelince verdim yok çıktı