BrcnBlgn Kizlar kahvaltiyi gec saatte yapmak bebege olumsuz etkileri varmidir.isten ayrilmak zorunda kaldim yaklasik 1 aydir 12den once yataktan kalkmiyorum kalkincada hemen yiyemiorum 1 gibi anca yiyebiliyorum acaba olumsuz bir etkisi varmidir
Sinem11 BrcnBlgn bende saat 1 den önce kahvalti yapamiyorum zaten zorla yiyorum hic canim istemiyo ne zaman normale dönücem merak ediyorum🙄
ulkukrts BrcnBlgn BrcnBlgn valla bende sabahları kafamı bile kaldıramıyorum öğlen 1-2 gibi anca yiyebiliyorum iştah filan kalmadı 😂
SafaMerve BrcnBlgn ya bilmyrm ama sanrm hamilekten bende başlarda 12ye dek yapamıytdm uyuyunca Başka zaman olsa bu şekilde uyuduğunda mutlaka başım ağrıdı ama ne hikmetse çok dinlenmiş oluyordum ama fark ettim ki kahvaltıyı geç yaptığında ve suyu az içtiğimde rahimde kasılmalar oluyor hafif bir kanamam geldi Ondan beridir saat 10.30 gibi falan yapıyorum ben de saat 1 2 gibi meyve falan yiyorum öğle yemeği babında
Minikdunyam Bende aynı şekildeydim neden zararı oldun ki aç kalsak bile bile bebiş etimizden sütünüzden yararlanır hep 2 gibi kahvaltı yapıyorum ve hiç böyle düşünmedim 😂
Aycann12 Bende hep geç yapıyorum en geci ben yapıyorum derdim ama iyi sevindim benim gibi olanlarda varmış 😃
Sinem11 Aycann12 valla bende öyle saniyodum destek görünce sevindim😁 doktorum 3 ana ögün ye aralarda da meyve ye dedi ama saat 2 ye kadar ancak kahvalti yapiyorum🙄😁
Aycann12 Sinem11 aynen ya doktor bana dedi ama yine benimki 3 öğün oluyo gece uykum gelmiyo gece de acıkıyorum yiyorum ne kadar faydalıysa 😃
BrcnBlgn Cok sevindim tek degilmisim.) ne bileyim bugun vicdan yaptim heralde.) olumsuz bir yani yoksa tam gaz devamm .) biyerde okumustum cok ac kalirsak eger bebek hareketleri yavasliyormus ona istinaden acaba zarari varmi diye sorayim dedim.) tskler
Morcivert061 Valla bende kirkuyodum cocuk benden beslenemiyo due bir uyku halidir gidiyo uyansam yataktan kalkicak dermanim olmuyo 12 gibi anca yapiyorum kahvalti.artik 2 ana ogunde zor besleniyorum😂 demek boyle oluyomus hamilelikte🤣🤣
MomBse BrcnBlgn sabah yedi buçuk gibi kalkıyorum bi süt içiyorum bi tane de muz ceviz sonra yatıyorum daha halen kahvaltı yapıcam🤣 gerçi bugün geç kaldım biraz normalde 1 buçuk 2de yapıyordum da 🤗
Bskrt BrcnBlgn ben hep 1.5 2 gibi yapıyorm :) günde iki öğün yiyorm Buna rağmen kilosu 2.5 hafta ileride çıkıyor hep 🤦♀️
Gmzeli Kızlar sizi asla korkutmak istemem ama benim geçen hafta mide bulantıları yüzünden hiçbir şey yemedim. 11:30 gibi de bebeği hissedememden kaynaklı hastaneye gittim. Bebeğimin kalp atışları 195lerdeydi ve doktorum çok korktu herşeye baktı birşey yoktu geriye kalan tek sebep ise aç olmamdı ve birşeyler yedikten sonra nstden bakıldığında normale döndü. Doktorum miden de bulansa asla aç kalma susuz kalma dedi.
NimetDilmen BrcnBlgn Doktor bana hic onermediqimiz şey dedi. Bende 12 1 qibi anca kalkıp yiyodum. Smdi düzene soktum 3 ana 3 ara öqün yiyorum yeter ki bebis beslensin quzelce 😊
NimetDilmen Uzun süre ac kalmak hic iyi deqilmis ve kan şekerinide cikariomuş. Sık sık az az öneriliyo hep