Yaseminn2345 Kızlar travel sistem alacağım, bunda kararlıyım. Belirli modeller arasında kaldım. Kullandığınız var mı? Acil öneri bekliyorum, indirim varken alacağım.
tunasmom Yaseminn2345 ben kraft nepal kullanıyorum memnunum arkadaşımda kraftın napolisini kullanıyor oda memnun şuana kadar sorun yaşamadık 🙂
Minikmucize13 Yaseminn2345 merhaba Napoli bana biraz pusetle araba kısa geldi size de öyle mi gördüyseniz
Yaseminn2345 tunasmom Nepal için çok satti ama artık stok gelmeyecek. Hiç yok denildi. İnternette bulurum belki, katlaninca boyutu nasıl?
Minikmucize13 tunasmom merhaba Napoli bana biraz pusetle araba kısa geldi size de öyle mi gördüyseniz
tunasmom Yaseminn2345 eğer napoliyi gördüyseniz hemen hemen aynı boyutları çok bir farkı yok açıkcası sadece napoli bana bir tık ağır gelmişti Nepal daha hafifti.
Yaseminn2345 yarendt güvenilir bir yer mi hiç alışveriş yapmadım. Bulunduğum şehirde yok da internet üzerinden bakacağım.
Yaseminn2345 Minikmucize13 ben inceledim açıkçası. Güzel duruyordu. Arkadaşlarım var kullanan kaliteli dediler ama ben modeller arasında kaldım biraz aslında. Çok ufak farklar var modeller arasında Kenya biraz daha küçük ama renk olarak saçma renkleri kalmış. Diğer modeller biraz büyük duruyor ama daha sağlam gibi geldi gözüme. İçlerinde kapanınca en küçüğü Kenya
yarendt Yaseminn2345 bende küçük bir şehirde yaşıyorum babymall dan sipariş verdim gayet sağlam ulaştı elime bebeğim henüz doğmadı ama kullanışlı görünüyor işte puseti aşağı yukarı hareket edip annenin göz hizasına çıkabiliyor çift taraflı portbebeyle katlanabiliyor tekerlekleri tek tuşla çıkıyor ve şişirebiliyorsunuz alt sepeti fermuarlı falan ben YouTube’dan videolarını izlemiştim öyle sipariş vermiştim kocaman 2 koli şeklinde geldi birinde puset birinde portbebe ve iskeleti vardı kurulumu size ait demonte geliyor ama biz zevkle kurduk 🌸
Minikmucize13 Yaseminn2345 Napolinin özellikleri çok güzel ona da bakabilirsin puseti kaldırmadan ilk yönlü oluyor mesela ben gri istiyorum genel olarak indirim görürsen bana da söyler misin
Yaseminn2345 Minikmucize13 indirim Kasım’da çok olmuş galiba. Ben kredi kartına taksitle almayı düşünüyorum anca öyle. Trendyolda Şubat’ta taksitle öde kampanyası iyi. Nereye baksam fiyat artacak diyorlar.
Yaseminn2345 Minikmucize13 ben de mios aldım internetten 😂 şıklarda bile yok ama bugün gittiğim bir yerde inceledim hoşuma gitti