Aysem35 epidurali tam olarak bilmiyorum ben önceki doğumumda spinal anestezi olmuştum belden ince bi noktadan iğneyle anestezi verip belden aşağım uyuşmuştu iyice kambur durmanı istiyorlar o şekilde yapıyorlar yarım dakika falan sürüyor tahmini ufak çaplı bi elektrik çarpması gibi oluyo zaten buz gibi ameliyathanede ılık ılık ısınıyorsunuz aslında uyuşuyor bel altınız, doktorum elini omzuma koymuştu bu gibi dokunuşları hissedeceksin dedi birde çimdik attı bunu hissetmeyeceksin dedi yani uyuşmadım zannetmiyim diye elle dokunuşları sallamaları vs hissetmiştim bazen sedye falan sallanıyodu ufakça ama ağrı acı sıfır oluyor ilk 6 saat uyuşuk oluyorsun zaten serum ve ağrı kesicilerde ağrının yoğun kısmı atlatılmış oluyor uyuşukluk geçince direk yürütüyorlar ilk yürüyüş biraz yanmalı oluyor sonrakilerde oda geçiyor