Kızlaaarr o kadar mutluyum ki Allah isteyen herkese nasip etsin. İlk gebeliğim kürtajla sonlanmıştı 35 gün sonra ilk reglimi oldum 2.yi göremeden yine hamile kalmıştım burda sizlerden o kadar çok dua aldım ki iyiki varsınız. 7+1 olduk bugün kalp atışı dinlemeye gittik çok tedirgindim yine duyamayağız falan diye stresten başıma ağrılar girdi. Neyseki gördük duyduk minik minik kıpırtılar vardı gülmeden duramadım 😂 dua eden herkese çok teşekkür ederim olmayanların tez vakitte bebişi olsun doğuma gireceklerin Allah yardımcısı olsun inşallah ❤️❤️