Melisa73 ya valla ben de şimdi yine peçeteye açık kahverengimsi bi lekelenme gördüm.Yaklaşık 1 haftadır ara ara denk geliyorum.Yoğunluğu nokta kadar ama tedirgin ediyor işte.Kontrole de cuma günü gideceğim.İçim içimi yiyo.Bi de burada başka konuşmaların altında okudum bebek ve kese dışında oluşmuş kanama alanı oluyor ve yaşanabiliyormuş.İleri haftalarda olan anneler yazmışlar.Allah razı oldun paylaşmışlar.Valla bu başımıza gelenleri paylaşmasak burda evhamlı olan ben ve diğerleri kalpten gideceğiz ha