2melkannsi semanurrrr_ gittim Dr pazartesi salı ya kadar dogum olmazsa gel dedi uzatmayalım daha fazla kilosu 3 .500 /3.700 dedi bebek iri olursa doğum zor olur korkuyorum daha olmadı çok tedirginim
semanurrrr_ 2melkannsi bende pazartesi günü gidecem ilk gebeliğim bebek 3150 gr bakalım ne olacak. Korkmayalım nasipte ne varsa onu görecez. Sağlıkla kucağımıza alalım yeter
Zhra- semanurrrr_ illa açılman olmak zorunda değil merak etme doğum başladığı zamanda açılman olur hiç açılma olmadan hastaneye gidip 2 saat sonra açılması olan çok insan var canınızı sıkmayın içinizi ferah tutun ☺️