Buse4545 20 nisanda son adet oldum ama 3 mayısta gidip yumurta çatlatma iğnesi oldum hamile olmadığım için 22 mayısta hamile olduğumu öğrendim sizce son adetten mi hesaplamam gerekiyor yoksa ayın 3 inden mi lütfen cevap