sasha hafta başındayım, aşırı halsiz ve yorgunum kızlar yerimden kafamı bile zor kaldırıyorum. Sizde de böyle mi? Dün hastanedeydim, tansiyonum 10-6. Tokluk şekerim 65, genel olarak düşük şeker sıkıntım var sanırım.
tugbadurmaz34 sasha gün içinde ne kadar su içiyorsunuz su gerçekten çok önemli biraz az içeyim hemen farkettiriyor başımın ağrısından anlıyorum tansiyon düşüklüğü içinde doktorum sade soda iç dedi
tugbadurmaz34 sasha belki ondan olabilir senin haftalarda daha fazla tüketilmesi gerekiyor birde düzenli uyumuyorsanda baş ağrısı yapar
sasha tugbadurmaz34 anladım canım hemen içeyim, su içmekte de o kadar zorlanıyorum ki. Şimdi yumurta haşladım ne bileyim protein alayım yanına da turşu koydum belki biraz tuz alımı iyi gelir diye :(
tugbadurmaz34 sasha kesinlikle öyle yeter ki sağlıklı olsun kız erkek hiç fark etmez ilk olacağı için nasip olursa sağlıklı olsun vaktinde gelsin yeter 🥹🤲🏻
sasha tugbadurmaz34 maşallah çok gençsin daha, ben 34 yaşındayım azcık geç kaldım sanki ama olsun, miniğim sağlıklı olsun da gerisi boş
tugbadurmaz34 sasha hiçbir şey için geç değil 😇 ona bakarsak ben 7 yıldır evliyim bize de geç diyorlar ama demek ki hayırlı olan vakit buymuş 🥰