Maalesef bırakılmıyor , daha doğrusu ben bırakamadım günde 5 -6 tane içiyorum 🤦♀️ emin ol vicdan azabı çekiyorum ama içmediğimde panik atağım nüksediyor , gerginliğim sinirim çok zorluyor kimseye nefes aldırmıyorum o yüzden 2 paketten 5 6 düşürdüğüm için bile şükrediyorum