Merhaba, hayırlısıyla tüp bebek ilk deneme olarak bugün iğnelerime başladım.. Eşimle ikimizdede sorun olmamasına rağmen açıklanamayan infertilide tanısı konuldu.. 3 senedir 3 femara ve çatlatma iğnesi denedik sonuç alınmadı. Rahim filmim ve spermiyogramda temiz. Ama bir türlü sigarayı bırakamıyorum. İğne sürecinde sigara kullanan hamile kalan oldu mu ya da olumsuz etkiler var mı?