Esracmmm bende pazartesi 40+2 olcam sabah 9.00 da yatısım yapılcak suni sancıyla dogumu baslatıcaklar, dün kontrle gittim bebek dogum kanalına girmis 39+6 yım şuan hic gelir gibi bir belirtisi yok suniyle baslatıcaklar ıns kısa sürede saglıkla ve kolaylıkla kucagıma alırım pazartesi günü.