Merhaba bende malatyadan 22haftalık bir hamileyim.bendw ilk başlarda özlem hocaya gidiyordum ama.hic memnun kalmadım plesentamın önde olduğunu dahi anlayamamıştıcok yoğun kanamalarım oluyordu.artık übeyit hocaya gidiyorum ve çok memnunum meğer kan pıhtılaşması varmış bunu übeyit hoca sayesinde öğrendim