zahideyigit kızlar 12 haftalik hamileykene kiz dedi doktorum 16 haftada kesin erkekk dedi acaba ileri haftalarda değişimi cunku iki oglum var buda kiz olmasını cok istiyodum
Smiley87 zahideyigit ben 14. Haftada gittiğimde doktorum bu haftada en fazla %80 oran verilebilir demişti. 17. Haftada kesin söylerim demişti. Yani 12 çok erken 16 da söylediği muhtemelen doğrudur canım
GozdeCemre zahideyigit benim yengeme kız erkek kız erkek dediler kızı oldu sağlıklı olsunda bışver canım hayırlı evlatlar versin rabbim
zahideyigit Smiley87 bencede iste acaba başına boyle gelen varmidir erkek deyipte kiz olan cok duydum ileriki haftalarda değişen umutlanıyorum benim basimada gelirmi diye
Smiley87 zahideyigit ilk hamileliğimde ayrıntılı ultrasonda biz bu konuyu sormuştuk erkek denildiyse değişme olasılığı çok azdır demişti. Kız da değişme olasılığı erkeğe göre daha yüksekmiş
Esba2019 Canım bana 10+6 da erkek dedi daha çok küçük ama dedi 13+5 de kız dedi bugün 16+2 yiz çok şükür kesin kız dedi rabbim herkesin gönlüne göre versin İnşallah😍😍❤
ayseozbek Esba2019 10.hafta da bebisin organı gelişmiş olmuyor nasıl tahminde bulunuyorlar çok şaşırıyorum 😄 özel hastane miydi
Esba2019 ayseozbek nub çıkıntısından tahmin etti canım yanılma payım olabilir dedi 😂 evet özel hastane