Hepinize selamlarrrr
Sizinle doğum hikayemi paylaşmak istiyorum belki umut olur :)) 41+1 de doktor yatışımı yapmak istedi çünkü bebişte tık yoktu ne sancı ne bir belirti. Saat 8.30 da 27 kasımda yatışım yapıldı. 10 gibi doğum katına çıkarıldım ve nstye bağlandım 11 gibi fitil takıldı ama bnde hala tık yok saat 16.00 gibi hafif adet sancıları başladı sırttan kasıklara inen saatler ilerledikçe şiddetide arttı gece 12 den sonra sahada şiddetlendi rahatlamak için gece saat iki gibi duşa girdim ve fitilin düştüğünü gördüm. Ama sancılar artarak devam ediyordu bu arada hastaneye 1 cm açıklık ile girdim gece iki gibi bakıldığında iki cm olmuştu benim modum çok düştü açılmam hiç ilerlemiyordu. Neyse dört beş gibi artık dayanılmaz ağrılarım olmaya başladı doktor her muayene sonrası açılma aynı dedikçe ben kafayı yiyor gibi oluyordum hiç doğuramicam sandım.saat altı gibi beni nst ye bağladılar uzun süre öyle kaldım çok çok zordu u arada gece dört gibi üç defa istifra ettim o sırada bacaklarımdan sıvı bişi aktı ama ben işedim sandım meğerse suyum gelmişti neyse altı gibi nstye bağlandım ve ne olduysa oldu acıdan kıvranıyorum yalvarıyorum doktora beni çöz diye çözmedi saat yedide baktılar açılmam 3 cm ve ben dedim ki tamam yeter buraya kadar…. Kendimi toparladım ama nefes alamıyorum bir baktım ki büyük tuvaletim geliyor ve küçük tuvalwtim sancı geldikçe tutamıyorum küçüğünü yapıyordum her seferinde ve ıkınıyordum meğerse su ve bebekmiş o his. Tabii bana üç cm dendiği için ihtimal vermiyorum ona. Saat sekizde yeni ebeler geldi muayene ettiler ve tam açılma acil doğum dediler ben inanamadım. Şaka sandım ağlamaya başladım ve apar topar ebeler geldi çatala aldılar ve ıkınmalar başladı başta heyecandan sancıları hissedemiyordum erken ıkınıyordum o yüzden biraz uzun sürdü ama hiç bağırmadım tüm gücümü ıkınmaya verdim 20 dk sonra 08.34 de oğlumu kucağıma aldım. Müthiş bir deneyimdi aniden geliştiği için olayın şokunu atlatamamıştım. Dikişlerim biraz ağrılıydı şuan hala ağrılarım var 10. Güne girecez inşallah 🙏 darısı bebişlerini bekleyen herkese inşallahhh