Kelebek1_ Bytr bence güzel bende Aslan ismini çok beğeniyorum :) ama eşim yiğit Ali istiyor erkek onun hakkıydı o yüzden karışmıyorum😅
Gozdecaner Bytr evettt adıyla yaşasın inşallah bende yaman yağız ve atlas arası gidip geliyorum asla seçemedim 29 haftadır 😂😂
Kelebek1_ Bytr bizim de ilk kızdı ben koydum ikinci erkek ona bıraktım 😅😅 tabi onaylı isimler birbirimizle kendini de paralasa istemediğim bir isim olsa koydurmazfım😅😅
Hazalaskin Bytr bebeğim erkekse ismi aslan olacak çınar ismine de bayılırım ama iki isim olayı çok saçma geliyor bana 3 çocuğun olsa 6 tane ismi olacak
Bytr Hazalaskin aslında bende böyle düşünüyorum da ben kendi ismimi pek sevmiyorum mesela ilerde hangisini begenitlerse onu kullansınlar istediğim için iki isim koyuyorum 😂
Bytr Kelebek1_ çok dogru ilk oglumun ismi zafer yavuz zafer ismini hiç sevmem şimdi ki aklım olsa koydurmazdım çok gıcık oluyorum bazen
Kelebek1_ Bytr bu gibi durumları yaşamamak için anne babanın birlikte karar vermesi ve tam anlamıyla içinize sinmesi çok önemli