Sevvalll42 böyle şeyleri burada yazmayın lütfen!! Siz kendiniz yazmışsınız , bebeğim en başından beri sağlıksızdı diye. Sağlıksız olduğu için vefat etmiş, başınız sağ olsun. Allah sağlıklı bebekler nasip etsin. Ancak bir düşünün yarın suni sancı alacak bir kadın görse bu yorumu.. biraz düşünceli olun!!