cansutekgul dert ettiğin şeyi bak canım ya.Canin sağolsun , yavrun sağlıklı olsun gerisi önemli değil.❤️
Ben depremden sonra 2 ay çadırda kaldım ,dedim demekki kalınıyormuş bir göz odada.Şuan 1+1 evim ama çok şükür bugüne başımızı koyacak yerde bulamayabilirdik.
Gelen kiside yabancı değil annen zaten anlar seni.gerisini de tek tek ağırla.Hepsi birden evin büyük olsada yetisemezsin.