Leyla1993 benim bebeğim 20.haftanın başından beri baş gelişti , baş geliş olması doğum pozisyonunu aldığı anlamına gelmez onunla birlikte aşırı aşığısaydı ve benim servikal yetmezliğim vardı serklaj dikişim vardı yani dikişlerime baskı yapıyordu her an kanama yapabilir diye bile konuşmuştuk doktorumla ve geçmek bilmeyen enfeksiyonum vardı o da erken doğumu tetikliyor biliyorsunuz ben 38+0 da doğum yaptım ☺️