Alyamm yok öyle değil. Benimde duyduğum kadarıyla başka birinin evinden izinsiz bir şey yersen onun izi çıkar derler. İlla ev bile değil mesela bir ağaçtan bir meyve bile olabilir izinsiz yenmemesi gerekiyor. Aslında dinimizce herkesin her an yapması gereken birşey.