Cicekkk35 Bazen hissediyorum bazen hissetmiyorum. Örneğin bir gün hissediyorum 1 kere 2 gün yok. Normal mi
Blackkcat Cicekkk35 hem de çok normal yine iyi erken hissetmişsiniz🥰o haftalarda öyle oluyor ama 20den sonra daha düzenli olabiliyor hareketleri
mombarbie_ Cicekkk35 daha çok basindasiniz hareket hissetmenin o yüzden çok normal 20den sonra daha da sıklaşır
esraauznts Cicekkk35 nasıl bişey hissediysnz. Benim ilk hamilelik bazen gıdıklanma gibi oluyor sanki. O yüzden merak ettim 😇
Blackkcat Cicekkk35 olsun canım yine de bi hisseder bi hissetmezsin,benim 4. Hamilelik ben de öyle oldum çok erken başladım hissetmeye ama bazı gğnler çıt yoktu