Merhaba kızlar ;
2 aydır kimyasal gebelik geçirdim . Şimdi kanamam çok azaldı yarın biter diye düşünüyorum . Genetik testi düşükten hemen sonra yapabilir miyim ? Yani kimyasal geçirdim ya adet kanaması gibi geçiriyorum işte . Kanama biriminden sonra verebilir miyim ?