Bdolu11 Elifyagmur Benim de arada yalancı sancılarım oluyor ağrılarım da ama benim ikinci gebeliğim olduğu için biraz daha tecrübeliyim yani doğumun başladığını düzenli kasılma olduğu zaman ve nişan geldiği zaman başlar ☺️
Elifyagmur Bdolu11 çok okudum eğitim aldım ama ağrı girdigi an sanki anında dogurucakmısım gibi korku geliyo😂🤷🏼♀️
Aleynadzgn Bdolu11 Gerçek sancı olduğunu nasıl anlıyoruz ilk doğumum olucak çünkü tedirgin olmak istemiyorum dün baya ağrım vardı açıkçası ama bugün bişey yok nişan da gelmedi henüz
PapatyaAsk Son 18 gün dün gece ve sabah nisan geldi ama ağrı fln yok ilk gebeligimde drekt suyum gelip ağrım başlamıştı Bi anda doguvermisti oğlum 🧒🏻👼bu bıcırık kiz kaç gün sonra geleck nasıl geleck merakla bekliyoruz
Elifyagmur Aleynadzgn benimde arada oluyo bebis cok sertlesiyo kasılma oluyo ama bakalım ne zaman gelir😍
Bdolu11 Elifyagmur Öyle hemen bir sancıda ve ya ağrıda doğum hemen gerçekleşmiyor işte 😂 Sakin kalmanız çok önemli ben gayet sakindim ve duşumu aldım şeffaf bir jel şekilde sıvı geldiği zaman hastaneye gittik
Bdolu11 Aleynadzgn Şöyle ki benim ilk doğumum da 39+3 de oldu ilk kasılmalarım başladı karnım aşırı sertleşiyordu düzenli bir şekilde 3 saat sonrası jel şeklinde yoğun bir sıvı geldi affedersin hafif kanda vardı içerisinde öyle olunca hastaneye gittik öncesi hemen hastaneye gitme taraftarı değilim yani ve gayet rahat bir şekilde acele etmeden hareket ettik
Sevgisss Aleynadzgn son 6 aşırı gergin bir o kadar da heyecanlıyım 1 oğlum var 8 yaşında kızım olacak kısmetse 🥹