fatihesra27 fatihesra27 bilmiyorum testi yaptim misafir geldi biraktim az once farkettim ilk çizgi c noktasindan yukarda diye bozuk mu bilemedim
Prensesss2016 Mervee__ fatihesra27 bozuk değil canım kan ver hemen benimde testim bı garip çıktı bilmiyorum
Mehlika26 fatihesra27 pozitif gibi ama daha çok yeni benim daha silikti bu testin aynısını yaptım varla yok gibiydi :)
fatihesra27 Sizce c noktasinin yukarida ilk cizgi bu sebeple bozuk olabilir mi diger testlerde c noktasinin hizasinda ilk cizgi
fatihesra27 Calistigim yerde hastane yok malesef gidemiyorum ama belkide bikac saat sonra cikmistir kuruma cizgisidir
Mervee__ Bende de öyle olmuştu ama yok denecek gibi bulanıktı flaşı yakınca gözüküyordu sonrada adet olmuştum bence siz biraz daha bekleyin öyle yapın
Prensesss2016 fatihesra27 konu açmıştım sayfam da mevcut resim buraya ekleyemiyorum varmi herhangi belirtin
fatihesra27 mombarbie_ Ay insallah dua edin belki 5 saat sonra. Teste baktim yanlis cikmistir diye supheeiyorum kuruma cizgisi olabilir mi
mombarbie_ fatihesra27 kuruma çizgisi pembe renkli olmaz bende bu şekilde öğrendim test pozitif görünüyor