Kızlar bende Atatürk çiçeği var alalı bi hafta veya daha fazla oldu yaprakları dökülüyo ölü değil ölü olsa yaprakları aşşağı düşer neden öyle olduki dökülen yerler yeşil yeşil yani ordan tekrar çıkar gibime geliyo çiçek coşturmak için neler yapıyosunuz