_almirasmom https://share.icloud.com/photos/03148xyRIjPKvGFVam0N-yxoA Kızlar kan sulandırıcı ıcın bana bole aspırın vermısler pembe ve tatlı bundan kullanan varmı yoksa degıstırmem mı gerekiyor herkes dıyo beyaz olanı almalıydın ?
Merryy22 _almirasmom bunda aspirin yazıyor benim bildiğim ‘coraspin’ olması lazım bende kullanıyorum ismi bu , bu şekilde söyleyin alın
Ulviyedlnn _almirasmom coraspin olmasi gerekiyor adı böyle küçük ama beyaz kan sulandirci olan o canım
Eyvz _almirasmom kan sulandırıci için ben coraspirin içiyorum İstersen doktoruna sor öyle iç ya da değiştir
Pamuk _almirasmom Muadil vermiştir yada doktorun yazdığını vermiştir.Eczacinin kafasına göre ilac verme yetkisi yok.
Merryy22 _almirasmom yok bişey olmaz korkmayın ama kan sulandırıcı ‘coraspin’ oluyor. Yarın onu alıp başlarsınız
_almirasmom Merryy22 bana doktorum wpden aspirin alabılırsın dedı bı arkadasım tıb okuyor oda aspirin almalısın yazdı bugun bende aldım bunu vermısler
Merryy22 _almirasmom anladım ama aspirin ile coraspin karışmış sanırım siz böyle derseniz alabilirsiniz